dagboken...

Torsdag eftermiddag
förlåt för dålig uppdatering igår men saker och ting gick inte alls som det skulle:
han tog med mig  på en romantisk promenad på de stora fälten i solnedgången.
Vi kom farm till en flock antiloper... alla sov...
- överraskning! viskade Talima.
det tog ett tag för mig och fatta. men innan jag hann hindar honom så var han redan framm vid den största va de alla och satte klorna i den...
Då skrek jag.
högt.
Och sen burjade jag springa, oj vad jag sprang. Jag tror jag slog rekordet, minst 140 km i timman!
jag var inte säker på vägen, men jag chansade.
det kanske inte var nån så smart idé.
nu var jag borta. Jag visste inte var jag var.
jag var också utmattad efter springturen, och det var mörkt. så jag la mig högt uppe i ett träd på en stor gren.
Så den här dan gick åt till att försöka hitta tillbaka efter en orolig sömn. men det ska gå, jag ska komma tilbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0